Αρθρογραφία Παιδικών

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Το παιχνίδι δεν είναι ένα εξάρτημα ή ένα αντικείμενο. Το παιχνίδι είναι η πιο σημαντική και πιο πολύτιμη διαδικασία μάθησης για τα παιδιά. Είναι ο τρόπος να συλλέγουν εμπειρίες και τις αξιολογούν. Είναι ο τρόπος που φτιάχνουν αναμνήσεις. Αλλά κυρίως είναι η διαδικασία μέσα από την οποία χτίζουν την προσωπικότητά τους και τη σχέση τους τόσο με τον εαυτό τους όσο και με τους άλλους.

περισσότερα
ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΤΥΠΟ ΔΕΣΜΟΥ-ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΤΥΠΟ ΔΕΣΜΟΥ-ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ

Στα τελευταία 20 χρόνια έχουν γίνει έρευνες για την επίδραση του ανασφαλούς δεσμού στη μάθηση και στη συμπεριφορά στο σχολείο. Νευροεπιστήμονες όπως ο Schore (2001), έχουν προσδιορίσει τις αρνητικές επιπτώσεις που δημιουργεί στους νευρώνες του εγκεφάλου η χωρίς μέτρο έκθεση στον κίνδυνο, η ασυνεπής φροντίδα και το παρατεταμένο άγχος.

περισσότερα
ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Στοιχεία για τις ψυχολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας και μέτρα προφύλαξης που διασφαλίζουν τις ασφαλείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) με την συμμετοχή έγκριτων επιστημόνων.

περισσότερα